teisipäev, 18. detsember 2012

Tahaks lennata

Viimased nädalad olen palju kulutanud energiat võistluse korraldamise peale. See toimub juba 29.detsembril ja teha on veel mustmiljon asja. Samas ei ole kannatanud mu enda trennid. Võibolla vaid niipalju, et oma trennis on energiat pisut vähem kui võiks olla. Aga olen saanud kenasti trenni teha. Hetkel on mind piinamas ka kaks pisivigastust, aga olukord on hetkel kontrolli all ja olen saanud paar harjutust asendada teistega, kuna kõiki harjutusi teha ei saa.

Kõrgust olen hüpanud kahes trennis, ainult karjapoissi ja tossudes. Ja väga hull ei olegi olnud. Tulemuse poolest hüppan praegu karjapoissi samapalju kui kevadel enne võistlusi. Siis hüppasin ainult naeltes.

Ma tunnen, et olen tugevam kui kunagi varem. Aga mingi ebakindlus on koguaeg sees, ma ei suuda endale kinnitada, et ma olen hea, sest ma ei usu seda täielikult. Kül tean, et olen paremas füüsilises seisus kui mitme viimase aasta jooksul. Kas see ka hüppetulemuses kajastub see talv? Ma ei tea. 

Pühapäeval oli mul järjekordne jõusaali trenn. Igal harjutusel püstitasin rekordi, ka rinnalt surumises proovisin pärast nelja pikemat seeriat isiklikku rekordit ja surusin 82,5kg kaks korda üles. Seejärel kordasin veel rebimise rekordit, aga seekord sain sellega hakkama pärast tunniajast jõutrenni. Nii et seis ju väga kehv ei olegi. Hüppenööriga olen hüpanud rohkem kui plaan ette on näinud. Plaani järgi on vaja hüpata 1-2x nädalas, olen seni alati vähemalt kolmes trennis hüppenööri kasutanud, et pöid alla saada. 

Teisest küljest ei ole mul ees mingeid tulemusi, millega võrrelda, kas see juurdetulnud jõud ka hüppetulemust võiks mõjutada. Ma ei ole kordagi jooksnud 30 meetrit lendlähtest, kordagi pole hüpanud tulemusele kaugust, kolmikut ega viisikut paigalt. Ei ole veel teinud kuulijänne. Seega tume maa, ma ei tea, milleks olen hetkel võimeline. 

29.detsembril ma hüppan võistlustel Pärnus. See võistlus on mulle tähtis. Mitte ainult seetõttu, et ma seda korraldan, vaid mitmel teiselgi põhjusel. Seega seal olen ma rivis.
21.detsembril tuleb mu treener esimest korda Pärnusse ja mul on ESIMENE kõrgushüppetrenn. Ja see on juba kolme päeva pärast. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar