kolmapäev, 24. veebruar 2016

Treeningrütmi sisse elamas

Enesetunne on päris hea. Hea just seetõttu, et vaikselt olen saanud jälle mingisuguse treeningrütmi kätte. Nädalas on praegu kindlalt toimunud 3-4 trenni ning see on hetkel ka täiesti piisav. Olen saanud tasapisi hakata tegema neid asju, millest olen väga puudust tundnud. Ehk siis teen jälle üle pika aja jooksuharjutusi, kergemaid lahtijookse. Juba olen teinud ka esimesed korralikud kiirendused. Olen hakanud vaikselt kangiga tegutsema, esialgu on kavas ainult jõutõmme. Enne põlve operatsiooni tegin seeriaid 100-105kg kangiga. Esimesed trennid tegin nüüd 75-80 kiloga ja väga mõnus oli teha. Põlvele ka halvasti mõjunud ei ole, mis on peamine muidugi. Olen jõutõmmet teinud nüüd neljal korral ja viimasel korral tõstsin raskusi ka, lõpetasin 100 kilose kangiga. Üllatav on see, et see raskus on pigem isegi kergem kui enne oppi. Ahneks siiski ei lähe ja ilmselt uusi raskusi lähiajal veel ei proovi. Pigem soov korralik põhi laduda sellega.

Olen alustanud ka lõigutreeningutega. Nädalas teen neid ühe korra praegu siiski, rohkem veel ei julge. Sest väljas praegu korralikke lõike joosta ei saa ja meie kergejõustikuhallis peab koguaeg kurve jooksma, mis kindlasti kõige paremini jalale ei mõju. Aga nädalas korra tundub täitsa mõistlik praegu sellise asjaga tegeleda. 

Olen praegu teinud kaks lõigutrenni. Esimene oli 13.veebruaril, laupäeval. Sain õhtul hallis üksi tegutseda, väga mõnus! Jooksin 8x300 meetrit, kordagi aega võtmata. Jooksin lihtsalt enesetunde järgi ja mingeid eesmärke ei seadnud endale. Aga raske oli küll. Säärelihased said totaalse šoki esimesest jooksutrennist, järgmised kolm päeva ei saanud pöia peal väga midagi teha. Teine jooksutrenn oli sel pühapäeval. Olin nädalavahetusel Tartus, kus toimusid juunioride ja noorsoo klassi eestikad. Plaan oli seal teha see jooksutrenn ära, laupäeva õhtul pärast võistlusi. Ootamatult oli aga enesetunne väga kehv sel õhtul ja läksin hotelli juba 19st magama. Seega lükkus trenn järgmisesse päeva. Olin pool päeva Tartu hallis võistlustel ja õhtul Pärnusse jõudes tuli see trenn siiski ette võtta. Väga huvitav katsumus oli, aga 8x300 sai taas tehtud. Lõpetasin trenni 21 ajal õhtul. 

Praegu tegelengi põhimõtteliselt sellega, et saavutada mingisugunegi vorm, et tõsisemate treeningutega millalgi edasi minna. Enne ma oma treenerilt plaani nuruma ei hakkagi, kui olen kehalise vormi saanud vähemalt hindele 3-. Hetkel veel sealmaal ei ole. Peagi on plaan proovida tõkkeharjutusi ja topispalli. Kuigi väga tahaks juba esimeste hüpetega alustada, siis seda ilmselt lähima 3 nädala jooksul veel ei juhtu. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar